Forum  Strona Główna



 

na jakim lepiej chodzi ogar 205 na stihlu czy na husvarnie??
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Romet ogar 205
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Wto 14:15, 31 Paź 2006    Temat postu: na jakim lepiej chodzi ogar 205 na stihlu czy na husvarnie??

Ja jeżdze na stihlu originalnym czerwonym!! Very Happy :
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Wto 18:34, 31 Paź 2006    Temat postu:

i prawidłowo Cool Tak naprawde jest to ten sam olej co husqvarna tylko inaczej zabarwiony. Moze sie tylko rózni ten olej husqvarny "Low Smoke" ktorego uzywam. Zawiera mniej substancji smolących. Jeśli chodzi o własciwosci smarujące to jest to samo co stihl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Czw 11:39, 02 Lis 2006    Temat postu:

dlaczego czasami strzela z tłumnika gażnik dobrze ustawiony i tłumnik nie zapchany?????
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 20:30, 02 Lis 2006    Temat postu:

Prawdopodobnie cos z zapłonem. Jak strzela w tłumik to zapłon za późny jak w gaźnik to za wczesny. Bardzo dużo przypadków stzrelania jest od świecy. Swieca zalewa, mieszanka sie zbiera... swiec złapie i mieszanka nagromadzona gwatownie eksploduje.... jak eksploduje za wcześnie do strzeli w gaźnik jak nagromadzi sie w tłumiku to strzeli w tłumik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Czw 20:41, 02 Lis 2006    Temat postu:

a dlaczego??gdy jak z jedynki przełanczasz na dwujkę to się dławi i powoli się rozpędza podejżewam przerywacz ale nie wiem?????
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 23:08, 02 Lis 2006    Temat postu:

zużyta gładz cylindra...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mistrz16
Gość






PostWysłany: Pią 15:46, 03 Lis 2006    Temat postu:

niom!!

a jak cylinder jest nowy!! ???
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Pon 22:02, 06 Lis 2006    Temat postu:

Wtedy kiedy niema na samej gorze progu... widać jakby kwalek góry niebył wytarty i zostaje taki pasek na gładzi cylindra na samej górze zwany progiem. Próg ten wynosi setne lub dziesietne czesći mm ale an tak gładkiej powierzchni go widać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Wto 20:30, 12 Gru 2006    Temat postu:

czym się rózni tłok nominalny a nie nominalny??ja mam nominalny tłok i cylinder nowy nominalny!!Smile
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Wto 22:20, 12 Gru 2006    Temat postu:

Tłok nienominalny rózni sie od tłoka nominalnego tym że jest przeznaczony do cylindra który już zostal zuzyty i został poddany szlifie. Od wielkości tego szlifu zależy jaki tłok kupujemy nienominalny. Można wyróżnic 4 rodzaje tłoków nienominalnym R1, R2, R3, R4. Są to cztery rodzaje szlifów np R1 - pierwszy szlif robi go wtdy gdy zuzyje sie cylinder nominalny czyli kupiony od nowości. R2 robi sie gdy już mamy zużyty cylinder na pierwszym szlifie. i tak samo aż do R4. Inaczej mówiąc tłoki nienominalne są po to żeby niekupować za każym razem kiedy się zuzyje cylinder tylko można na tym żużytym zrobić szlif i kupić troszeczke wiekszy tłok nienominalny co da ten sam efekt co nowy cylinder nominalny z tłokiem. Akurat w rometach robienie szlifów sie nieopłąca bo ich cena z regułyu jest taka sama jak nowego cylindra. Ale już w większych moto jak cylinder np kosztuje 100-200-300- < zł to wtedy bardziej sie opłaca zrobić szlif cylindra. Ja mam w WSC'e zrobiony szlif R-4 czyli 4 szlif ponieważ koszt nowego cylindra przekraczał dwu krotnie koszt szlifu. Zużył mi sie cylinder który był wcześniej szlifowany na 3 szlif wieć oddałem go do szlifu żeby zrobili czwarty. Ważne jest że jak oddajemy cylider do szlifu musimy wiedziec czy cylinder był wczesniej szlifowany i dobrać mu odpowiedni szlif. Najlepiej zrobic to w sklepie wkladając po kolei tłoki nienominalne i ten który niebedzie chchiał przejsc przec cylinder na podstawie jego mozna zrobić szlif. Z reguły an tłoku są oznaczenia na który szlif jest dany tłok np No -to tłok nominalny R1 to pierwszy szlif itd. żeby oddać cylionder do slzifu trzeba najpierw wybrać tłok i zanieśc go razem z cylindrem aby na jego podstrawie rozwiercili idealnie cylinder do tłoka. Jest to konieczne bo dostepne na rynku tłoki maja bardzo szerokie tolerancje wielkości przez co może sie okazać ze np tłok z jednego sklepu R1 jest taki sam jak tłok R2 z innego także trzeba dobrac najpierw tłok i wtedy zanieść do szlifowania. pierścienie także trzeba kupic na ten sam szlif jaki jest tłok. Z wyliczeń wynika żę tłok na 4 szif min przekracza pojemność 51cm^3 w romecie także min zwioeksza sie pojemność moto.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Śro 15:24, 13 Gru 2006    Temat postu:

dlaczego jak się rozpedze na maxsa do oporu to przerywa ale znów idzie i tak wkółko a nie jedzie normalnie dlaczego????ale narazie jeżdze na starym cylindrze ale się zmieni spox:):]
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 18:24, 13 Gru 2006    Temat postu:

Możliwe że świeca łapie przebicie, mozliwe że gaźnik jest zapchany, może kranik sie przypchał i niedostaje paliwa (na to bym obstawiał) , przerywacz może sie rozregulował i niełapie za każdym razem... Jak widzisz możliwośći jest wiele dlatego trzeba podstawowe rzeczy posprawdzać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Czw 15:12, 14 Gru 2006    Temat postu:

jaki powinien być tłok do cylindra 38mm ??ja mam 38mm jak cylinder ma dobrze kupiłem????
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 17:41, 14 Gru 2006    Temat postu:

Trudno powiedzieć bo różnica w tłokach jest w dziesiątkach milimetrów... tłok najlepiej sie kupie sprawzając w sklepie wdładajac do cylindra i wyszukujac tłoka najbardziej ciasnego ale bez przesady ... poprostu z najmniejszymi luzami. Co pisze na tłoku? Zależy jaki był cylinder czy po szlifie czy nie.. Najlepiej sprawdzić to w sklepie i tak samo pierścienie dobrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mistrz16
Gość






PostWysłany: Czw 19:13, 14 Gru 2006    Temat postu:

ja kupiłem tłok do cylindra 38mm i cylinder 38mm jest!!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Romet ogar 205 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin