Forum  Strona Główna



 

Problem z motorem(WSK 125)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sufix
Gość






PostWysłany: Śro 21:43, 29 Maj 2013    Temat postu: Problem z motorem(WSK 125)

Witam! Po wielu latach zebrałem się i postanowiłem uruchomić WSK-ę mojego taty.Po wymianie gaźnika,kranika,linek motor wreszcie odpalił.Oddałem go do mechanika,aby go wyregulował i sprawdził czy wszystko jest w porządku.Na drugi dzień jazdy w pewnym momencie zabrakło mi paliwa,więc w tym samym dniu sporządziłem mieszankę i ,,zalałem'' motor.Gdy próbowałem go odpalić po zatankowaniu zaczął się problem. Mianowicie: motor pali od kopa, lecz nie wchodzi na obroty(,,na pełnym gazie'' silnik ledwo co pracuje ,gdy puszczę gaz automatycznie gaśnie a ,później się zalewa gdy próbuję ponownie kopnąć).Ciekawym zjawiskiem jest to,że motor ,,chodzi'' perfekcyjnie ,ale tylko gdy kranik jest zamknięty-po odkręceniu kranika za chwilę dzieje się to co wcześniej opisywałem(dusi się).Proszę o pomoc,ponieważ nie mam pojęcia czym może to być spowodowane
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 22:22, 29 Maj 2013    Temat postu:

Jeżeli silnik chodzi na zamkniętym kraniku az zgaśnie a w momencie odkrecenia kranika gasnie to moim zdaniem zaciął sie zaworek w pokrwyce gaxnika który odcina dopływ paliwa gdy pływak podejdzie do góry. Pownienies wyczyscic i sprawdzić zaworek w pokrwyce gaźnika. Jeżeli nie będzie domykał zaworek to paliwo zaleje silnik aż zgaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sufix
Gość






PostWysłany: Śro 22:30, 29 Maj 2013    Temat postu:

Ok. sprawdzę, Możliwe,że złapał jakiś syf bo bak był co prawda czyszczony,ale zawsze mogło się coś uchować. Wielkie dzięki dam znać czy pomogło
Powrót do góry
Sufix
Gość






PostWysłany: Pią 23:26, 31 Maj 2013    Temat postu:

Niestety nic nie pomogło.To możliwe,że motor dostaje zbyt dużo paliwa przez kranik? Bo gdy kranik był odkręcony tyko do połowy to motor chodził bez zarzutu.
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Pią 23:50, 31 Maj 2013    Temat postu:

Odkreć pokrwyke od przepustnicy w gaźniku i sprwadz ustawienie iglicy w przepustnicy i ustaw na max górnym rowku - wówczas będzie dostalwal najmniej paliwa a wieicej powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sufix
Gość






PostWysłany: Wto 22:27, 04 Cze 2013    Temat postu:

Nic z tego..Motor zapalił na zakręconym kraniku...później otworzyłem kranik do połowy i motor jeździł elegancko....Gdy próbowałem powtórzyć tego typu manewr motor się zalał..Nie mam pojęcia co to może być....
Powrót do góry
1245
Gość






PostWysłany: Wto 17:16, 30 Lip 2013    Temat postu: HEHE banał..

Poprostu w komorze korbowej (tam gdzie wał) masz paliwo, moze ktos poprostu zalał tam zeby silnik w długim postoju nie zardzewaił w środku z początku mogał chodzic bo moze tego paliwa nieboło tam dozo.. ale gdy juz sie tam nazbierało bo nie mogła przepalić tego ,to teraz zakrąć kranik i jeździ aż zgaśnie (żeby wszystko wydarła z tamtąt) jak juz za ciula nie zapali na zakręconym kraniku to go odkręć i śmigaj!! POzdrawiam!!
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin