Forum  Strona Główna



 

JAK PODKRĘCIC OSIĄGI WSK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARIUSZ
Gość






PostWysłany: Sob 17:49, 25 Paź 2008    Temat postu: JAK PODKRĘCIC OSIĄGI WSK

CZEŚĆ JAK PODKRECIĆ OSIĄGI WSK ZEBY MIAŁA WYGAR
Z GÓRY ZDIEKI.
Powrót do góry
mozil407




Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:51, 25 Gru 2008    Temat postu:

ale chodzi ci o tuning mechaniczny????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 14:04, 25 Gru 2008    Temat postu:

Jeżeli chodzi o tuning mechaniczny to mozna wywalic koło magnesowe i zamontować elektroniczny zapłon z małym magnetem, zmniejszy to tym samym pasorzytniczy moment bezwładności. Silnik bedzie sie lepiej wkręcał na obroty i osiągał wiekszą moc przy rozwijaniu max obr. Mozna powiekrzyc kanał wydechowy o około 1mm. Można splanować głowice o 1mm powiekszając stopień spreżania. Jednak i tak najlepszym tuningiem jest przeprowadzenie kapitalnego remontu. Bo dojechanemu silnikowi nic nie pomoże ... Jedynie może zaszkodzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mozil407




Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:31, 25 Gru 2008    Temat postu:

no właśnie, żeby robić tuning mechaniczny , trzeba zrobić kapitalny remont silnika, tak jak Tom pisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldi
Gość






PostWysłany: Nie 23:06, 15 Mar 2009    Temat postu: zapłon elektroniczny przy wsk

Witam
od jakiego motocykla można zamontować zapłon elektroniczny do wsk 125
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Nie 23:24, 15 Mar 2009    Temat postu:

Jeśli chodzi o sam zapłon elektroniczny tak aby niebyło styków przerywaca to nie bardzo sie da. Ale można zastosowac Na bazie przerywacza gdzie na przerywacz bedzie podawane niskie napiecie o nikich prądach przez co zapobiegnie nadpalanie sie styków. To napiecie bedzie impulsem do otwarcia bramki w tyrystoze modułu którego schemat można znaleść na forum elektrody. Nie wyeliminuje to jednak drgań powstałych przy max obrotowach przez co monet iskry może byc zaklucony poprzez mniejsze drgania które osłabią moc na świecy. Jednak po zastosowaniu dobrych elementów filtracyjnych mniejse skoki napięc powstałe poprzez drgania przerywacza zostaną odciete w ukladzie i nie wpłyna na pogorszenie pracy silnika. Tyrystor zmniejszy czas trwania iksry ale dzieki temu moc oddana na świece bedzie wieksza a co za tym idzie zwiekszy sie iksra przy kazdym sówie co oznacza mniejsze, lepsze spalanie jak i plynniejsza prace silnika. Przez to że czas trwania takiej iskry jest krutszy to cieżej jest ustawić taki zapłon. Trzeba dokladniej ustawić moment zapłonu bo inaczej moto nie bedzie poprawnie chodził. Według mnie nieda sie inaczej przerobic tego moto na zaplon eelktroniczny poniewaz magneto jest zbyt duze i niema odpowiedniak takiego kołą magnesowego dsotsowanego do impulsatora zapłonu elekronicznego z innego moto. Jest mozliwosc w WSK 175 mozna przełożyc eleknty zapłonu z rometa charta. Ale według mnie to niema sensu ponieważ WSK sama z siebie dobrze pracuej na zapłonie bateryjnym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ari4




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 17:26, 20 Lip 2009    Temat postu:

witam
chciałbym odświeżyć temat i zapytać o coś innego. Teoretycznie komora wstępnego sprężania w 2-suwach powinna być jak najmniejsza. Myślałem nad zmniejszeniem tej komory w mojej wuesce 125. Tak myślę zmienić układ łożysk wału korbowego po stronie magneta. Oryginalnie elementy występują w następującej kolejności (od strony wału korbowego):
- łożysko (otwarte smarowane mieszanką);
- pierścień Seggera;
- dystans;
- łożysko (otwarte smarowane mieszanką);
- simmering.
Myślałem nad taką zmianą kolejności:
- łożysko (otwarte smarowane mieszanką);
- pierścień Seggera;
- simmering;
- dystans
- łożysko (zamknięte smarowane smarem stałym).
W karterze występuje otwór z kanału płukania, smarujący łożyska wału. Po moim tuningu zostałby zamknięty przez simmering, przez co wystąpiłaby konieczność zastosowania łożyska uszczelnionego i smarowanego fabrycznie smarem stałym.
Co Wy o tym myślicie? Zdałoby egzamin? Komora wstępnego sprężania dużo by się zmniejszyła (na oko ok. 100 ccm).
Łożysko zamknięte wytrzymałoby taką temperaturę pracy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin