Forum  Strona Główna



 

Cylek WSK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamilkoks




Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:45, 05 Gru 2009    Temat postu: Cylek WSK

Witam.
Mam małe pytanie mianowicie zamierzam wymienic tłok w mojej wsk 125 i kolega mi doradził żeby przed zmianą tłoka zmatowić tujeje cylindra papierem wodnym to się lepiej dotrze.Nie wiem czy tak się robi ponieważ do tej pory robiłem remonty tylko z regenerowanych części np(szlif cylka ,regeneracja wału) itp.Więc czekam na wasze rady bo nie wiem co robić ,matowic tą tuleję czy nie.... dzięki wielkie za odpowiedzi Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kamilkoks dnia Sob 18:48, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhoustDragon




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zawiercie/SZA/

PostWysłany: Sob 18:54, 05 Gru 2009    Temat postu:

Zasadnicze pytanie to czy robiłeś szlif i czy tłok z pierścieniami są nowe? Zakładając, że tak jest to nie ma takiej potrzeby.

Proces który Twój kolega ma na myśli fachowo nazywa się honowaniem i przeprowadzany jest na specjalnej maszynie(honownicy) z drobnoziarnistym kamieniem a nie ręcznie paperem ściernym!!! Honowanie raczej ma sens kiedy nie robisz szlifu cylindra, a wymieniasz tłok i pierścienie i to też przy założeniu, że jest on innej(większej) podgrupy selekcyjnej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GhoustDragon dnia Sob 18:55, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamilkoks




Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:32, 05 Gru 2009    Temat postu:

Ja nie robiłem szlifu ponieważ nie większej potrzeby ale jak się go przetrze delikatnie papierem to chyba nie zaszkodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhoustDragon




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zawiercie/SZA/

PostWysłany: Nie 0:37, 06 Gru 2009    Temat postu:

CZy nie zaszkodzi??? Hym...???
Napewno nic nie pomoże... Co najwyżej możesz sobie jakichś głupich rys na gładzi narobić i wtedy szlif to już gotowy.

Poza tym, jeżeli nie robisz szlifu cylindra to na dotarcie samych pierścieni wystarczy 150-200km, a i tak po takim "remoncie" silnik nie będzie miał pełnej sprawności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Nie 1:16, 06 Gru 2009    Temat postu:

Zadnym papierem nieszlifuj cylindra. Zrobisz owal i zniszczysz cylidner. Tak jak pisze kolega wyzej: nie mozesz szlifowac cylindra juz uzywanego na np wymiar nominalny i dawać tłok nominalny ponieważ tak jakbys zuzywał tym samym cylinder. A nieda sie niestety dac tloka na 1 szlif na cylinder nominał. Ogólem nie możesz wywalać czegoś co juz jest wywalone bo wywalisz bardziej. Nieprzedobrzysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> WSK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin