Forum  Strona Główna



 

Problem Romet Komar 2351

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nikodem2000




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:10, 21 Lut 2009    Temat postu: Problem Romet Komar 2351

Witam Użytkowników !
Mam pytanie mam komarka którego odrestaurowałem .Wszystko co się dało odnowiłem a czego nie można było po prostu kupiłem . Silnik wyczyściłem a dokładniej mój tata Very Happy. I mam taki problem gdyż dodając gazu zaczyna gasnąć nie wiem czemu Sad Proszę o pomoc i z góry dziękuje
Pozdrawiam Nikodem2000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nikodem2000 dnia Sob 17:11, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Sob 17:42, 21 Lut 2009    Temat postu:

mozliwe ze jak stął przez zime to miał mało paliwa i wiekszoc paliwa wyparowala przez co zwieksyzł sie stosunek oleju do paliwa. I zaczeło go zalwewać moze byc kranik zapchany, zaplon zle ustawiony, swieca do wymiany. podstawowe rzeczy psoprawdzaj.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nikodem2000




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:52, 22 Lut 2009    Temat postu:

A co do zapłonu to w jaki sposób mogę go wyregulować ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Nie 1:01, 22 Lut 2009    Temat postu:

przerwa pomiedzy rozwartymi stykami przerywacza powinna sie zawierac pomiedzy 0,4-0,6mm najlepiej to zmierzyc szcelinomierzem. co du ustawienia przyspieszenia zaplonu najlepiej jest ustawić zaplon tak aby 3mm przed GMP czyli przed maxymalnym wychyleniem tloka do gory zaczał sie otwierac przerywacz. Jezeli tak ustawisz ze przsypiesznie zaplonu bedzie 3mm wzcesniej czyli iskra bedzie 3mm przed max wychyleniem tloka do góry i pzerwa na przerywaczu bedzie 0,4-0,6 to na pewno bedzie ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wsk_kolek




Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:36, 22 Lut 2009    Temat postu:

A może poprostu za dużo powietrza daje albo filtr powietrza jest zapchany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyPatrix




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 19:48, 16 Mar 2009    Temat postu:

Zrób tak jak kolega powyżej albo weź odkręc kranik i weź go porządnie wyczyść w benzynie albo rozpuszczalniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CrazyPatrix




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 19:49, 16 Mar 2009    Temat postu:

Sory! Nie kranik tylko gaźnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin