Forum  Strona Główna



 

Pomocy!!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kuba65463




Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:55, 29 Kwi 2013    Temat postu: Pomocy!!!

W ferje zimowe zaprowadziłem Komara do mechanika, pojeździłem trochę, a teraz zapala z trudem, strzela w tłumik i po przejechaniu ok 100m za każdym razem wracałem na piechotę. CO ROBIĆ, POMÓŻCIE!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 12:38, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Odkręć lewy dekiel silnika, odkręć koło magnesowe i sprawdź czy na dekielku w okolicach prawego górnego (rogu) oprzyrządowania zgadzają się nacięcia. Jeżeli nie, to popuść płytkę i dopasuj tak, aby rowki tworzyły jedną linię.
Myślę, że to powinno pomóc.
Powrót do góry
kuba65463




Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:23, 30 Kwi 2013    Temat postu:

Czy to o czym mówisz to iskrownik??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 0:01, 01 Maj 2013    Temat postu:

Kolega prawdopodbnie mówi o regulacji zapłonu gdzie ktoś zaznaczył poprawną pozycje. Wyjaśnię.. Podejżewam że nie masz zrobionych znaków co do zapłonu dlatego niezbędny jest instruktaż dotyczący pełnej poprawnej regulacji zaplonu. Strzea Tobie w tłumik czyli masz za późny zapłon. odkrecasz lewą pokrywe zapłonu i ukazuje sie twoim oczom koło magnesowe. Pod kołem magnesowym jest iskrownik - podstawa. Jest zamocowany na 3 srubach. Popuszczasz te śruby i całośc obracasz w lewo - opóźniasz zapłon. W tym samym momencie zmienia się przerwa na przerywaczu. Ogółem msusiz ustawić 3mm przed GMP - górny martwy punkt. Żeby to sprawdzić to odkrecasz swiece wsadzasz przykaldowo śrubokret zeby zobaczyc w któej poozycji jest tłok i ustawiasz na pozycje z maksymalnym wychyleniem tłoka ku górze. Zaznaczasz kreske na śrubokrecie i odbiemierzasz 3mm w górę od kreski którą zanczyłes. W tym momencie przerwyacz pownien sie zaczynac otwierac - mozesz to spradzic wsadzając kawalek gazety pomiedzy kowadełko i młoteczek przerwyacza. 3mm przed gmp to moment wktorym powinno zostac zainicjowane otwarcie przerywacza. Do tego maksymalna przerwa przerwyacza musi zawierać się od 0.4-0.6mm (potrzebny do tego jest szczelinomierz). Jeżeli ustawisz zapłon 3mm przed gmp, przerwaycz 0.4-0.6mm, przerwa na świeca 0.4-0.6mm to musi chodzić jeżeli ma paliwo i na świecy jest isrka. Wówczas masz idelanie ustawiony zapłon. Powodzenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kuba65463




Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:36, 01 Maj 2013    Temat postu:

I to powinno zrobić tak, że po przejechaniu 100m nie zgaśnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 23:02, 01 Maj 2013    Temat postu:

Jezeli jest idealnie wyregulowany nie ma prawa gasnąc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin