Forum  Strona Główna



 

nie odpala po remoncie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lisu29
Gość






PostWysłany: Śro 11:47, 31 Paź 2012    Temat postu: nie odpala po remoncie

Witam.Mam taki problem komarkiem, zmieniłem łożyska na wale,nowy tłok i pierścienie nowe simeringi. Po złożeniu ustawieniu zapłonu,przeczyszczeniu gaźnika próbowałem go odpalić, i nic.Nie zapalił.Iskra jest moim zdaniem ładna,paliwo dochodzi.Postanowiłem wiec że zmienię mu kondek, założyłem używany i udało się,zapalił ale musiałem się sporo na kopać bo łapał a nie chciał zagadać.Jak już zapalił to pracował tylko na ful gazie jak mu ująłem to już nie dał rady się wkręcić i gasł i tak kilka razy powtarzałem.Zapłon na 99% dobrze ustawiony gaźnik też co może mu dolegać?Może kondek ten używany jest nie halo, albo może łapać lewe powietrze,ale skąd?Pomóżcie bo już nie mam pomysłów.
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 16:34, 31 Paź 2012    Temat postu:

Jaki kolor ma iskra? jezeli niebieksi to kondensator jest ok. Zmniejsz przerwe na świecy na minimalną i wtedy sprawdz. Te rometowskie silniki potrzebują barzo bardzo malutkiej przerwy na świecy bo inaczej chodza tak jak opisujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lisu29
Gość






PostWysłany: Śro 18:56, 31 Paź 2012    Temat postu:

Kolor wydaje mi się że niebieski.A gdyby był kondek walnięty bo by wogóle odpalił?Zmniejszyłem przerwe na świecy i chyba raczej nic to nie dało.Podejrzewałem że może simering od strony sprzęgła nieszczelny wiec zdjąłem kolanko wydechowe i nagle jakby go odblokował i obrotów dostał.Gdy założyłem drugi wydech było trochę lepiej niż na pierwszym.Odpalałem go kilka razy i za każdym razem wydaje mi się że mu się poprawia czyli że zaczyna lepiej wkręcać się na obroty i już nie gaśnie gdy mu ujmę gazu ale jeszcze szału nie ma.Czy to może być przyczyną tego że wsio jest nowe i spasowane i dlatego ciężko pali i wolno wkręca się na obroty, musi się powoli docierać żeby pracować swobodnie?
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Śro 21:04, 31 Paź 2012    Temat postu:

Powinien odrazu chodzić normalnie. Na dotarciu jest on min słabszy al;e bez przesady. Podejrzewam że wina leży w krzywym wale, nieszczelności lub innego defektu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lisu29
Gość






PostWysłany: Śro 21:48, 31 Paź 2012    Temat postu:

Ok,wydaje mi się że wał jest lekko krzywy gdy się patrzy na niego od strony magneta,ale czy mógł się skrzywić podczas rozpoławiania lub składania silnika?Przecież to nie cienka blaszka Jak go kupiłem w zeszłym roku to śmigał jak pocisk(silny zrywny szybki). Później osłabł i dlatego postanowiłem zrobić mu mały remont (tłok,pierścienie,łożyska)Więc nie bardzo chce mi się wierzyć że się wał skrzywił.A nieszczelności gdzie mogły się pojawić przy takich objawach,i dlaczego mu się zaczęło poprawiać jak go parę razy odpaliłem i popracował.teraz ma problem z odpalenie trzeba parę razy mocno kopnąć,ale to fest bo jak za słabo to tylko mruknie i nic.Wcześniej przed remontem to na pól kopa i już gadał.Jak już zapali i pochodzi to później odpali praktycznie z pierwszego.A i jeszcze dodam taki newmansik że jak próbowałem się przejechać na 1 biegu to nie miał siły nawet ruszy z miejsca a przy drugiej próbie już śmignąłęm małe kółeczko po podwórku i trzecia próba też lipa i tak zależy jak mu się coś upodoba.Sam już nie wiem.Sorki że tak się rozpisałem ale staram się przedstawić wszystkie objawy.Proszę o pomoc!
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 11:23, 01 Lis 2012    Temat postu:

Wymieniłałeś tłok? Czy dokupywałes cały zestaw cylindra. Bardzo często zdarza się ze tłoki są źle spasowane. Miałem taka sytuacje że kupiłem tłok co swojgo cylindra i niby wymiarowo był ok a tak naprawde sinik ledwo co chodził na nim. Jezlei Robic generalke w takich silnikach to nowy wał nowy zestaw cylinder + tłok (masz pewność ze tłok ejst spasowany akurat do tego cylindra w zestawie), simeringi łozyska itp. Tak wał sie może skrzywić podczas składania. Jeżeli napotkałes problemy ze złożeniem karterów podczas ich skręcania to jest to pierwsza oznaka krzywego wału. Po skreceniu karterów pwoineiens załozyc tłok i cylinder i pokrecic całością i spradzić czy aby napewno płynnie i deliaktnie sie wszytko obraca. Jeżeli nie to nie warto dalej składac silnika. Wały od rometów komarów i innych dezametó bardzo łątwo się przestawiają na ciężarkach, jak również krzywią poprzez złe rozbieranie i składanie. Z wałem to jak z jajkiem akurat w tym modelu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lisu29
Gość






PostWysłany: Czw 21:00, 01 Lis 2012    Temat postu:

Wymieniłem sam tłok i pierścienie bo cylinder był gładki.Tłok kupiłem zmd żeby nie puchł.Jak składałem to musiałem parę razy uderzyć młotkiem w karter przez drewienko żeby wszedł do końca.Być może że wtedy mógł się skrzywić skoro taki jest podatny. Później gdy założyłem simeringii to sprawdzałem jak się kręci i było całkiem nie źle ale nie super leciutko.Teraz jak pojawiły się takie problemy to zdjąłem głowice żeby sprawdzić jak tłok.Ruszyłem kopką i pracował pięknie w cylku.Kurde sam już nie wiem ale czemu mu się trochę zaczęło poprawiać?Czy jest szansa że będzie dobrze czy trzeba kupować wał?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin