Forum  Strona Główna



 

Gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gajek
Gość






PostWysłany: Czw 22:17, 01 Lip 2010    Temat postu: Gaźnik

Witam, mam problem z moim komarkem. Żecz w tym ze jeśli go zgasze i nie zakrece kranika w ciągu 2 sekund od zgaszenia to się zaleje i go potem musze pchac na zapych zeby normalnie odpalił . Kupiłem nowy pływak ale to i tak mi nie pomogło. Prosze pomózcie mi bo juz sam nie wiem co mam zrobic. Z góry dzieki Smile Laughing
Powrót do góry
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 23:31, 01 Lip 2010    Temat postu:

Przedmuchaj pokrywke gaźnika tam gdzie wchodzi trzpień od pływaka i zastosuj filtr paliwa. Prawdopodobnie masz zasyfiony bak i co wyczyścisz to ciągle się zabrudza. Kup tego typu filtr



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajek19




Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:45, 02 Lip 2010    Temat postu:

Ja juz mam filtr paliwa taki samochodowy i jest dobry, to musi byc cos innego tam mi sie daje. Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhoustDragon




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zawiercie/SZA/

PostWysłany: Pią 21:50, 02 Lip 2010    Temat postu:

Ustaw prawidłowy poziom na pływaku i będziesz miał z głowy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajek
Gość






PostWysłany: Sob 16:07, 03 Lip 2010    Temat postu:

Ok. ale nie wiem jak sie ustawia ten poziom na pływaku. Mozesz mi napisac jak to sie robi?????
Powrót do góry
GhoustDragon




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zawiercie/SZA/

PostWysłany: Nie 20:37, 04 Lip 2010    Temat postu:

Pewnie, że mogę...

Najczęściej występującą usterką gaźnika występującą podczas eksploatacji jest, poza zanieczyszczeniami, tzw. przelewanie. Występuje ono na skutek:

— nieszczelności pływaka;
— zacięcia zaworu iglicowego.

Przyczyny usterek można ustalić po zdjęciu z gaźnika pokrywy komory pływakowej. Nieszczelność pływaka rozpoznajemy po obecności paliwa w jego wnętrzu. W pływaku z tworzywa sztucznego paliwo jest widoczne, natomiast w pływaku z blachy "bulgoce" przy poruszaniu.
Nieszczelny pływak należy wymienić na nowy. Jeżeli pływak jest szczelny, a przelewanie występuje nadal, trzeba sprawdzić czy zawór iglicowy nie zacina się w otworze prowadzącym lub czy część stożkowa iglicy zaworu i jej gniazdo nie są uszkodzone. W przypadku uszkodzeń części te należy wymienić na nowe.

Jak wykonać:

1. Zdejmujesz pokrywkę komory pływakowej.
2. Wyjmujesz pływak i sprawdzasz go organoleptycznie(iglica ma być prosto, nie chwiać się, w środku nie powinno być nic benzyny, nie powgniatany itd.).
3. Po zdjęciu pokrywki masz taką blaszkę(do zatapiania pływaka) którą trzeba podgiąć. Podegni ją LEKKO do góry/do pokrywki - powinno pomóc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin