Forum  Strona Główna



 

Dziwne rzeczy z moim komarkiem ;(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konieczko4x4




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. dolnoślaskie, Lubin>Ścinawa>Dziewin

PostWysłany: Czw 17:00, 19 Mar 2009    Temat postu: Dziwne rzeczy z moim komarkiem ;(

Witajcie!
to mój 1 post tak więc proszę o zrozumiałośćSmile
mam taki problem z komarkiem (taki standardowy wygląd):
gdy nim sobie jade to przejade ok 20 metrów i mi gaśnie Sad nie wiem czym to jest spowodowane bo wcześniej(przed małym remontem kilku częsci w silniku nie bylo tak dopiero po:() dopiero teraz. jak jade z kolegą to przejade max 20 metrow i gasnie:( czasami kicza, praska, szczela ale to bardzo rzadko. Wydaje mi się że tak jakby nie miał obrotów np. jak go odpale i dam gaz na maxa (do dechy;D) to jest tak: przez chwile(ok 10-20sek.) musze poczekać aż wskoczy na obroty. czemu tak się dzieje? Proszę o odp Smile Z góry dzięki Smile każdego nagrodze komentarzem itd. ;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
konieczko4x4




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: woj. dolnoślaskie, Lubin>Ścinawa>Dziewin

PostWysłany: Czw 17:19, 19 Mar 2009    Temat postu:

p.s jak daje na 1 to czasem zgrzyta rzeby sie wrzucic(tak trzeszczy a sprzeglo wymienilem) pozniej daje sobie na 2 zazgrzyta mocno dam na 1 i juz no a pozniej jak ruszam przejade te 20/30 metrow i gasnie blagam o odp:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Czw 22:16, 19 Mar 2009    Temat postu:

Jezeli strzela w gaznik to znaczy ze za wczesny zaplon, jezeli strzela w tumik to za póxny zapłon. Jezeli jdziesz i nagle gasnie moze byc to spowodowane złą swieca. Najlepiej kup nowa NGK B8HS. Jezeli niechce chodzic na wolnych obrotach i wkreca sie nagle na wysokie obr i po cwhili gasnie znaczy ze masz zapchany albo gaznik albo kranik. W takim pzypadku odkrecasz 2 srubki z pokrywki gaznika przemuhujesz tam gdzie pływak wchodzi i skrecasz calośc z powrotem. Wyjmujes zprzewód od paliwa i okdrecasz paliwo. Patrzysz jak leci czy mocno czy slabo. Jezeli leci kroplami a nie ciurkiem znaczy ze kranik zapchany. Poponuje przedmuchac kranik przy odkreconym kraniku i okdreconym korku baku. Wtedy byc moze syfy z kranika wyleca z powortoem do zbiornika. Jezeli niemasz zamonotwanego filtra paliwa to problem bedzie sie powtazal i to bardzo czesto. Ze zgrzytaniem to mozliwe ze masz zle wyregulowane biegi lub tryby w skryzni biegów sa juz wytarte i niezazebaiaja sie odpowdnio dobrze. Polecam taki filtr [link widoczny dla zalogowanych] rózni sie o tym od innych filtrów ze ma siatke metalowa w srodku a nie papier. PApierowe bardzo czesto sie zapychają. Takze dobrze zrobiony komar, danie filtra przecyszcenie całosciowe. Jezeli przejzysz go całego i dokladnie zastosujesz sie do standardweych polecen jakie trzeba wykonac aby niemeic problemów to gwaracnuje ci ze 3 lata bedziesz jeździł i nic przy nim niebdiesz robił. Ja przy swoim nic nie robie juz 5 lat a nie malo jeżdze wiesz mi.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Komar Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin