Autor Wiadomość
rafikuss
PostWysłany: Pon 17:52, 10 Maj 2010    Temat postu:

No to ja mam nadzieję że trafię jednak na kogoś normalnego w urzędzie he he Smile
BoNes
PostWysłany: Pon 8:21, 10 Maj 2010    Temat postu:

Żadne, jedziesz na stacje po przegląd, rejestrujesz w urzędzie i śmigasz. Wszystko zależy od innych osób i ciężko jest powiedzieć jak przebiegnie to wszystko. Trafisz na miłą panią (tak jak ja) podpowie ci wszystko i ładnie wytłumaczy, trafisz na stare babsko które nie ogarnie takiego czegoś jak rejestracja motocykla i musisz sam się dowiadywać co i jak. Tak samo na stacjach diagnostycznych, ktoś przyjedzie starą WSKą i się okaże że diagnosta taką miał za młodu, przejedzie się, powspomina dawne czasy i jest fajnie. Zdarzy się że diagnosta jest niekumaty i będzie się dopytywać gdzie są kierunki, światła postojowe i awaryjne i ty musisz mu tłumaczyć.
rafikuss
PostWysłany: Nie 11:27, 09 Maj 2010    Temat postu:

Co do obudowanego silnika to ja jednak zgadzam się z BoNes bo muszą mieć pozwolenie żeby zajrzeć Ci pod owiewki. A na stacji kontroli pojazdów też idzie załatwić jeśli masz znajomości tylko interesuje mnie to jakie by były tego koszty żeby to wszystko załatwić...
GhoustDragon
PostWysłany: Sob 23:46, 08 Maj 2010    Temat postu:


BoNes napisał:
Ogólnie jeśli motocykl ma obudowany silnik to mogą naskoczyć policjanci bo tego nie sprawdzą.

I tu się kolego mylisz... W numerze VIN pojazdu masz zawartą pojemność i policja ma prawo sprawdzić... To raz...



BoNes napisał:
Diagności hmmm, nie mam pojęcia czy by im się chciało dopatrywać się co pisze na cylindrze.

Dwa... Na stacjach nie pracują debile i widać jakim sprzętem kto podjechał... Skoro przeglądu nie chcą czasem podbić za brak oświetlenia rejestracji to na pewno za większą pojemność będzie problem...


BoNes napisał:
Dowód zabrali bo przekroczył dopuszczalną prędkość jaką powinien osiągać motorower czyli 45km/h jeśli jechał 60 to znaczy ze nie miał blokad, a wtedy staje się motocyklem.

Tu się zgadza... Wszyscy zapominają, że motorower według polskiego Kodeksu Drogowego nie może przekraczać 45km/h. Jeżeli tak jest to jest traktowany jak motocykl i... albo mandat za brak uprawnień(jak z pojazdem wszystko OK), albo zatrzymanie dowodu rejestracyjnego bo pojazd został "zmodyfikowany" i stracił homologację lub ktoś oszukał podając dane w dowodzie rej.(czyt. 125 zarejestrowane na 50)...

Niestety żyjemy w Polsce i realia tego kraju są posrane jak kilo gwoździ bez główek...

Niemniej w Polsce nie ma rzeczy niemożliwych - są tylko nieopłacalne Wink ...
BoNes
PostWysłany: Sob 21:51, 08 Maj 2010    Temat postu:

Można i Hayabuse na 50ccm zarejestrować, żaden problem. Gorzej przy kontroli. Ogólnie jeśli motocykl ma obudowany silnik to mogą naskoczyć policjanci bo tego nie sprawdzą. Diagności hmmm, nie mam pojęcia czy by im się chciało dopatrywać się co pisze na cylindrze.
Dowód zabrali bo przekroczył dopuszczalną prędkość jaką powinien osiągać motorower czyli 45km/h jesli jechał 60 to znaczy ze nie miał blokad, a wtedy staje się motocyklem.
rafikuss
PostWysłany: Sob 12:10, 08 Maj 2010    Temat postu:

Ale musieliby mieć jakiś powód bo bez przyczyny nie mogą Ci zabrać dowodu. Jeżeli jest w dowodzie wpisane 50cm3 to oni nie mogą Ci rozkręcić motocykla bo oni myślą że to jest 125 gdzie teraz technika poszła do przodu i 50 wyglądem są podobne do ścigaczy. Jeżeli niektórzy rejestrują na 50cm3 to znaczy że jakoś można z tym jeździć. Ja np. mam tego choppera 50 i jeżdżę nim ok. 80-90 km/h bo jest bez blokad zatrzymywali mnie nie raz i nigdy mi nie zabrali dowodu.
Tom
PostWysłany: Pią 23:23, 07 Maj 2010    Temat postu:

Koledze kiedyś tajniaki zabrali dowód w Gdańsku. Jechał 60km/h skuterem.
rafikuss
PostWysłany: Pią 20:40, 07 Maj 2010    Temat postu:

Na allegro sprzedają takie motocykle dokładnie chodzi mi o Honde NSR 125 lub Yamahe TZR 125 szukałem troche i z najtańszych znalazłem te

http://moto.allegro.pl/item1029977729_yamaha_tzr_125_50_belgarda_okazja.html

Lub

http://moto.allegro.pl/item1022001953_honda_nsr_125_125_50_piekna_kicia.html
Tom
PostWysłany: Pią 1:04, 07 Maj 2010    Temat postu:

Ciężka sprawa.... bez dania w łape na przeglądzie nie ma szans. Do tego pierwsza kontrola i problemy. Sam motocykl 125cm ciezko zarejtrowac na 50 bo widnieje w dowodzie juz jako motocykl. Mozna się bawić w zmiane silnika i żeby ci rzeczoznawca dał papier ze to 50cm. Według mnie gra nie warta swieczki. Jak juz chcesz mieć 125 i jedzic na 50cm to najlepiej kup 50cm motorower i zmień silnik na 125. Chociaż tak jak mówie pierwszy patrol i problemy. Do tego dochodzi raz na dwa lata przgląd i znowu prroblemy.
rafikuss
PostWysłany: Czw 23:20, 06 Maj 2010    Temat postu: Rejestracja 125 na 50

Witam sory że pisze o tym tutaj ale nie wiedziałem za bardzo gdzie o tym napisać a więc chodzi mi o zarejestrowanie 125 na 50 bo wiem że jest taka możliwość tylko nie za bardzo wiem jak to zrobić i jakie są tego koszty a zamierzam kupić sobie nowy motocykl. Proszę o szybką odpowiedź

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group