Autor Wiadomość
Tom
PostWysłany: Pią 15:32, 10 Lip 2009    Temat postu:

W miejsach szloenia wału mozna naciąc dwa rowki pomiedzy ciezarkiem a sforzniem. Ustawic idelanie wał i lekko spawarka przejechać. W ten sposob niebedzie sie juz przestawiał. Nowy wał mozna kupić ale też niewaidomo ile pochodzi. Ja mam taki w charcie i 2 tys przebiegu. Póki co lata bez zastrzezen. Napewno niejest to jakis wał super jakosci jak oryginalny takze cudów po nim też sie niespodziewam.
NAZIR.PL
PostWysłany: Pią 14:51, 10 Lip 2009    Temat postu: problem z wałem

Witam. Mam problem z wałem od wski 125. Wał jest po regeneracji i miał za sobą jeden sezon. Niestety zostałem zmuszony do zmiany karterów na nowe (i takie są ocechowane więc pewność że od pary). Po przełożeniu wszystkich gratów WSKa odpaliła bez problemu - do czasu. Pochodziła z 30 sekund i zgasła. Okazało się że zapłon się przestawił. Po ponownym ustawieniu znowu to samo, tylko gorzej. Czopy na wale przekręcają się o jakieś ćwierć obrotu. Co warto zrobić. Oddać wał do kolejnej regeneracji, czy może kupić nowy. Z tego co wiem to większość jest chińskich lub z Tajwanu. Czy te polskie do czegoś się nadają?

pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group