Autor Wiadomość
GhoustDragon
PostWysłany: Wto 20:54, 20 Lip 2010    Temat postu:


patrykwraga1 napisał:
ja czujesz że masz mało mozy to ściąg kapturek z świecy troche powoli pokopaj starterem i sprawdz czy coś syczy jeśli tak no to może masz słabą kompresje a to ozncza że musisz ściągnąć cylinder albogłowice i ją od nowa uszczelbnić uszczelką i klejem do sklejaja kraterów silnika


Po pierwsze jak się nie znasz to nie pisz... Jak syczy to nie znaczy, że kompresja jest słaba tylko, że gdzieś jest nieszczelność...
Po drugie to głowicy nie składa się na ŻADEN klej - no chyba, że chcesz zrobić "ślepaka", ale pewnie i tak nie wiesz co to takiego...

I proszę Cię patrz na daty postów i nie odgrzebuj staroci...
patrykwraga1
PostWysłany: Wto 9:12, 20 Lip 2010    Temat postu:

ja czujesz że masz mało mozy to ściąg kapturek z świecy troche powoli pokopaj starterem i sprawdz czy coś syczy jeśli tak no to może masz słabą kompresje a to ozncza że musisz ściągnąć cylinder albogłowice i ją od nowa uszczelbnić uszczelką i klejem do sklejaja kraterów silnika
Tom
PostWysłany: Pią 9:07, 24 Kwi 2009    Temat postu:

Moc powinna byc odrazu. nie powinien mulic albo bardzo mocno sie grzac. Jedynie co to zrywnośc powinna sie poprawic wraz z docieraniem. Ogolnie powinna byc wyraźna róznica przed remontem i po romoncie wtedy jest wszytko ok.
bels
PostWysłany: Czw 21:34, 23 Kwi 2009    Temat postu: wsk 125 pytanie

wymieniłem cylinder ,tłok pierscienie , tryb zdawczy,.
i pytanie
narazie nie jezdziłem na pełnym gazie , nie szybko. odpaliła za 1 razem.
ale czuje ze nie ma takiej mocy. Czy to normalne przy wymianie cylindra i tłoka ze musi sie to wszystko dotrzeć?????

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group