Autor Wiadomość
CrazyPatrix
PostWysłany: Pon 19:49, 16 Mar 2009    Temat postu:

Sory! Nie kranik tylko gaźnik
CrazyPatrix
PostWysłany: Pon 19:48, 16 Mar 2009    Temat postu:

Zrób tak jak kolega powyżej albo weź odkręc kranik i weź go porządnie wyczyść w benzynie albo rozpuszczalniku
wsk_kolek
PostWysłany: Nie 20:36, 22 Lut 2009    Temat postu:

A może poprostu za dużo powietrza daje albo filtr powietrza jest zapchany
Tom
PostWysłany: Nie 1:01, 22 Lut 2009    Temat postu:

przerwa pomiedzy rozwartymi stykami przerywacza powinna sie zawierac pomiedzy 0,4-0,6mm najlepiej to zmierzyc szcelinomierzem. co du ustawienia przyspieszenia zaplonu najlepiej jest ustawić zaplon tak aby 3mm przed GMP czyli przed maxymalnym wychyleniem tloka do gory zaczał sie otwierac przerywacz. Jezeli tak ustawisz ze przsypiesznie zaplonu bedzie 3mm wzcesniej czyli iskra bedzie 3mm przed max wychyleniem tloka do góry i pzerwa na przerywaczu bedzie 0,4-0,6 to na pewno bedzie ok
Nikodem2000
PostWysłany: Nie 0:52, 22 Lut 2009    Temat postu:

A co do zapłonu to w jaki sposób mogę go wyregulować ?
Tom
PostWysłany: Sob 17:42, 21 Lut 2009    Temat postu:

mozliwe ze jak stął przez zime to miał mało paliwa i wiekszoc paliwa wyparowala przez co zwieksyzł sie stosunek oleju do paliwa. I zaczeło go zalwewać moze byc kranik zapchany, zaplon zle ustawiony, swieca do wymiany. podstawowe rzeczy psoprawdzaj.
Nikodem2000
PostWysłany: Sob 17:10, 21 Lut 2009    Temat postu: Problem Romet Komar 2351

Witam Użytkowników !
Mam pytanie mam komarka którego odrestaurowałem .Wszystko co się dało odnowiłem a czego nie można było po prostu kupiłem . Silnik wyczyściłem a dokładniej mój tata Very Happy. I mam taki problem gdyż dodając gazu zaczyna gasnąć nie wiem czemu Sad Proszę o pomoc i z góry dziękuje
Pozdrawiam Nikodem2000

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group