Autor Wiadomość
Tom
PostWysłany: Pią 16:35, 15 Maj 2009    Temat postu:

Mateuszek@@@
PostWysłany: Pią 16:15, 15 Maj 2009    Temat postu:

Mam jeszcze jeden oproble...wsk mi działałą...po jakims czasei zaczla kichac choćby zapłon sie przestawil..lecz młoteczek sie zużył i go wymieniłem od temtego czasu wsk mi nie dziala ...prąd jest ale iskry nie ma przerwa jest ustawieona dobrze czo mozecie mi pwoiedziec jak powinne byc kabelki podlaczone do przerywacza..?? Prosze o pomoc Z góry dziękuje
Gość
PostWysłany: Nie 21:46, 10 Maj 2009    Temat postu:

Ahaaa dziekuję..Smile[/quote]
Tom
PostWysłany: Nie 18:08, 10 Maj 2009    Temat postu:

napewno jest rżónica na wale i jest różnica na mocowanaich iskrownika. w wale wyciecie klinu jest w innym mijescu. zaplon w wska musi byc 3mm przed gmp czyli 3mm przed maxymalnym wyhyleniem tloka ku gorze musi sie zaczynac otwierac przeryacz. Jezeli tak niebdzie to jest zły zapłon. Bardzo mozliwe ze masz poprostu wał od wfm w silniku wska albo odwrotnie. Wowaczs bedziesz musial przerobic zaplon aby to normalnie chodzilo.
Mateuszek@@@
PostWysłany: Nie 14:06, 10 Maj 2009    Temat postu: awsk

Prosze szybko o odp...na magnecie z wski nie dało sie suatwic zapłonu...a jak juz ustawiłem to motor miał muła i jechał mzoesz 60 nic wiecej;/;/ ni i stzrelało i kichało..;/m na magnecie z wfm nie próbowałem (to jest silnik z wfm) ...prosze tylko o odp czy jest jakaś różnica meidzy magnetem wsk a wfm..chodzi o te małe wybrzuszenie...;/ Dzięki z góry
Mateuszek@@@
PostWysłany: Nie 13:54, 10 Maj 2009    Temat postu: wsk - problem i to duzy..

Siema..witam..mam problem takiego rodzaju że..Zaczne od początku..wyciągłem starą wskę 175 i ją rozebrałem bo silnik był w tragicznym stanie...przerobiłem zwieszenie na silnik i wrzuciłem tam silnik wfm..no i za huja nie idzie tam ustawic zapłony cały czas miałęm magneto z wski teraz wrzuciłęm magneto z wfm...czy te magneta sie czyms różnią..??Iskra jest duza i niebieska..ale potor kicha i sie oddzywa czasami..;/ co mam zrobic ;/
wsk_kolek
PostWysłany: Sob 23:35, 21 Lut 2009    Temat postu:

To nie jest jakas tam uszczelka to jest oring w kapie od strony sprzegła a jak ci lekko cieknie tak jak muwił kolega to jest ok
Tom
PostWysłany: Pią 18:43, 06 Lut 2009    Temat postu:

pod pokrywą jest uszczelka tak wygladająca http://www.allegro.pl/item548808265_wsk_125_uszczelki_uszczelka_komplet_uszczelek.html
w środku tam gdzie wałek powinna byc taka gumka która uszelnia wałek. jak słabo leci z wałka to sie nieprzejmować. W kazdym bądz razie jak leci ci z pokrywy tam gdzie powinan byc ta duza uszcelka na pokrywe to lepiej kup i wymień.
bela
PostWysłany: Pią 18:04, 06 Lut 2009    Temat postu: problem

leci mi troche olej tu koło włka startera (kopniak). tam pod pokrywą jest jakaś podkładka czy uszczelka? co mam tam zrobic zeby nie ciekło.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group