Autor Wiadomość
Tom
PostWysłany: Czw 21:27, 29 Gru 2005    Temat postu:

Jak bym miał charta to zostawił bym go w oryginalnym stanie, poniewaz jest on naprawde ładnym motorkiem z dobrymi parametrami jak na motorower. Niegrzebał bym nic nawet kolor bym zostawił ten sam. Oryginał jest duzo ładniejszy od simsona. A niegrzebał bym nic bo zmiany wizualne moga wyglądać jak wiejski tuning. Zrobisz jak uwazasz.
marcin
PostWysłany: Pon 19:17, 12 Gru 2005    Temat postu:

wiecie co mam proble bo chciałbym ztuningować charta i zabardzo niewiem jak moze dacie jakieś pomysły chodzi mi głównie o tyning wizualny jeżeli ktoś ma pomysły to piszcie lub prosze o kontakt na meila marcin338@o2.pl
Tom
PostWysłany: Sob 18:53, 22 Paź 2005    Temat postu:

Jeśli chodzi o tuning techniczny to nieopłaca się łądować kasy w silnik 50cm3. Lepiej kupić sobie jakis większy motor niz jeździc na wyżyłówanym silniku.
jasp
PostWysłany: Pią 17:55, 14 Paź 2005    Temat postu:

Co Question Niemozliwe,mieszkam w okolicach leszna i mam dostep do:warsztatu w zaborowie,sklepu(z czesciami do komarow)w lesznie, sklepu (z motorowerami i czesciami do nich)w piaskach i najlepszego warsztatu i sklepu w lasocicach(mojej miejscowosci)pana SLAWKA STACHOWIAKA(KRANA)
Tom
PostWysłany: Śro 19:09, 05 Paź 2005    Temat postu:

Słyszałem ze jak sie odkreci kolanko od jawki to wogule nieodpali. Kumpel ma ogara 200 i ma problem bo niemoze dostac pływaka. Ciągle mu gaźnik przelewa.
zyrafao2
PostWysłany: Sob 9:27, 20 Sie 2005    Temat postu: Tuning jawy 50

Niemam tuningu w mojej jawie 50 ale najlepiej jest jezdzic jawą 50 bez tłumnika i jak fajnie na luzie przygazujesz jak ci ogien idzie z rury to dopiero przezycie Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group