FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
WSK
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tom
Wysłany: Śro 22:57, 16 Mar 2011
Temat postu:
Ustawienia zapłonu dla WSK 125:
-3mm przed GMP-górny martwy punkt'
-przerwa na przerywaczu i świecy 0,4-0,6mm
Jeżeli nie wiesz jak to zrobic to:
-Najpierw wykrecasz świece, odkrecasz prawą pokrywe od zapłonu,
-Nastepnie wsadzasz np śrubokręt do otworu w głowicy gdzie swiece przykręcasz i spradzasz połozenie tloka,
-górny martwy punkt tloka to jest nic innego jak moment w jakim tlok jest max wychylony ku górze- ustawiasz ten moment krecąc magnetem i zaznaczasz na srubokręcie kreske np z rantem zeberek głowicy,
-powyzej tej kreski odmierzasz 3mm i zanzacasz kreską
-Następnie kręcisz magnetem w kierunku w którym obraca się silnik i patrzysz kiedy otworzy sie przerywacz, Jezeli natrafiles na ten punkt cofasz minimalnie magneto i sprawdzasz czy przerywacz otwiera się w momencie natrafienia na ta górną kreske- dolna + 3mm
-Jezeli przeryacz otwiera się nie w tym punkcie to popuszczasz 3 sruby od calego isrkwonika i krecisz w prawo lub w lewo by natrafić na ten punkt czyli 3mm przed GMP,
-Jeżeli uda ci się jzu to ustawić to dokrecasz 3 srubki od zaplonu i zabierasz się za ustawianie przerwy na przerywaczu- musi zawierać się pomiedzy 0,4-0,6mm - mozesz to zrobić uzywająć szczelinomierza.
Jeżeli wykonasz te czynności i w ten sposób bedzie ustawiony zapłon to nie am co kombinowac napewno musi motor na nim chodzić chyba że przyczyna lezy gdzie indziej np niedochodzi paliwo lub ktróaś cześć iskrwoniak jest uszkodzona wówczas trzeba by sie zastanwic. Próbuj myśle że przejrzyście opisałem- wybacz błedy nie mam czasu ich sprawdzać ...
wsk
Wysłany: Śro 21:13, 16 Mar 2011
Temat postu: zaplon
witam ostatnio zapytałem kolegi jak sie ustawia zapłon i powiedzial ze trzeba odkrecic 3 srubki i zakrecic je teraz wiem ze tonie prawda a jezelijuz tak zrobilem to teraz co zrobic?
Proszę się REJESTROWAĆ a nie pisać jako GOŚĆ!!!- Admin
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin