FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Komar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Sob 18:29, 11 Lut 2012
Temat postu: remont silnika
zn ktoś może osobe zajmującą się regeneracją , remontami silników do komara ześląska prosze pisać na gg 40969421
Matti74
Wysłany: Wto 9:07, 03 Sie 2010
Temat postu: Pomoc w złożeniu silnika s38
Witam.
Podłączam się do tematu.
Remontuję komara sztywniaka silnik s38 i potrzebuję pomocy w jednej sprawie związanej ze skrzynią biegów.
Chodzi mi o podkładkę dystansową, która jest na wałku napędowym skrzyni, a która opiera się o łożysko w karterze, nie wiem od której ma być strony, czy od strony skrzyni (zębatki zdawczej czy od dużego koła zębatego od strony sprzęgła.
Nigdzie nie mogę tego znaleźć, jest tylko rysunek, że ta podkładka jest na tym wałku zdawczym, ale nie ma po której stronie karteru.
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam.
Mati.
BoNes
Wysłany: Wto 11:16, 13 Lip 2010
Temat postu:
Witam.
Przy rozkładaniu uważaj na wszystkie podkładki, zapisuj gdzie były.
Ja przed chwilą społowiłem silnik, i zostało mi parę podkładek, i nie mam pojęcia gdzie powinny być bo nigdzie nie pasują.
Może ktoś mi pomoże ?
Mam takie podkładki :
zew. wew. grubość
24 16 1,75 - pasuje na wałek kopniaka
20 11,5 2 - wygląda jakby pracowała w skrzyni, bardzo wyszlifowana
z 2 stron lecz na nic nie pasuje
25 13 1 - wewnątrz ma tak jakby fazke 50* wydaje mi się że była pod sprzęgłem i opierała się na wale, lecz teraz jakbym ją wsadził obcierała by o simmering.
Liczę na odpowiedz. Pozdrawiam BoNes.
galaaa
Wysłany: Czw 18:03, 17 Cze 2010
Temat postu:
dzieki wielkie za podpowiedz. kiedys musi byc ten pierwszy raz a tak przy okazji to w koncu ucze sie na mechanika
GhoustDragon
Wysłany: Śro 21:03, 16 Cze 2010
Temat postu:
Jeżeli masz odrobinę pojęcia i "zmysł" techniczny to powinieneś sobie poradzić bez problemu. Jak to określił jeden mój znajomy - w Komarze nic się nie psuje bo tam nic nie ma
I faktycznie silniczek jest prosty w konstrukcji.
Jak go rozbierzesz to skrzynia na pewno się rozleci, ale masz tam dosłownie cztery koła zębate, więc aby się pomylić trzeba mieć nie lada zdolności
.
Przy składaniu trzeba zwrócić uwagę na właściwe ustawienie sprężyny na wałku rozrusznika(numer 3 na rysunku), jak i późniejsze jego odpowiednie naprężenie. Wiadomo, po złożeniu zapłon koniecznie wyregulować!
Walcz, a w razie czego pytaj...
Pozdro.
P.S. Rysunek jest sinika na pedała i Pozycja 4 na rysunku będzie u Ciebie inna, ale poza tym wszystko to samo.
galaaa
Wysłany: Śro 13:39, 16 Cze 2010
Temat postu: remont silnika komar pomoc
witam zamierzam wyremontować silnik od komara (kwadraciak),kopiłem takie części jak nowy wal kompletne sprzęgło tłok pierścienie simeringi łożyska itp. i pytam się was czy żeby wymienić wal i łożyska to trzeba jakiejś wielkiej filozofii? czy skrzynia mi sie nie rozleci tak ze pozniej bedzie ciezko zlozyc?? prosze o wskazowki..
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin