FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Komar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Hubson
Wysłany: Czw 22:31, 27 Maj 2010
Temat postu:
dzieki za odpowiedzi
moze ma ktos do sprzedania takie tulejki pod kierownice i jeszcze oslony gaznika. jesli tak chetnie kupie
dzuiakuje i pozdrawiam
GhoustDragon
Wysłany: Czw 22:01, 27 Maj 2010
Temat postu:
Hubson napisał:
w oskach sa nabite miseczki w ktore daje sie sruty na smarze i zatyka sie je takimi cienszymi miseczkami (oslonkami, blaszkami). Blaszki te maja dwie rozne strony i interesuje mnie ktora strona je zalozyc bo wydaje mi sie ze z jednej strony kola mialem inaczej zalozona niz z drugiej i nie wiem czy tak ma byc czy przez pomylke zostala zle zalozona.
Jak sam napisałeś te "zatyczki" mają kształt miseczek, więc prawdopodobnie zakłada się je tą "głębszą" stroną do wewnątrz...
Zresztą tu masz rozrysowane jak to poskładać:
Co do miseczek w które wkłada się kulki to nie są one nabite na oś tylko osadzone w piaście
Hubson napisał:
Sprawa tulejek pod kierownice - jest kierownica na ktorej sa zaciski i pod zaciskami powinny byc tulejki (takie troszke w ksztalcie stozka) czyli jest rama, tulejka,zacis i kierownica. U mnie byly zalozone jakies zastepcze nakretki i chyba bede musial wytoczyc takie oryginalne ale nie wiem jakie sa wymiary wiec jakby ktos mogl pomierzyc to bede wdzieczny.
Tu masz rysunek:
Co do tych tulejek(oznaczone 4 na rysunku) to napewno przechodzi przez nie śruba M10 którą mocujesz kierownicę(M10X1), więc wymiar wewnętrzny już mamy. Niestety w Sporcie którego posiadam tych tulejek nie ma więc pozostałych wymiarów nie podam...
Hubson
Wysłany: Śro 21:45, 26 Maj 2010
Temat postu:
Dzieki za wszystkie odpowiedzi teraz pisze jasniej:
w oskach sa nabite miseczki w ktore daje sie sruty na smarze i zatyka sie je takimi cienszymi miseczkami (oslonkami, blaszkami). Blaszki te maja dwie rozne strony i interesuje mnie ktora strona je zalozyc bo wydaje mi sie ze z jednej strony kola mialem inaczej zalozona niz z drugiej i nie wiem czy tak ma byc czy przez pomylke zostala zle zalozona.
Sprawa tulejek pod kierownice - jest kierownica na ktorej sa zaciski i pod zaciskami powinny byc tulejki (takie troszke w ksztalcie stozka) czyli jest rama, tulejka,zacis i kierownica. U mnie byly zalozone jakies zastepcze nakretki i chyba bede musial wytoczyc takie oryginalne ale nie wiem jakie sa wymiary wiec jakby ktos mogl pomierzyc to bede wdzieczny.
GhoustDragon
Wysłany: Wto 20:33, 25 Maj 2010
Temat postu: Re: Komar 2320 1966r.
Hubson napisał:
Witam mam kilka pytań dotyczących tego komarka (2320 rocznik '66):
1. Jakie miał oryginalne opony (rozmiar) ?
Kola:
Niewymienne o średnicy obręczy 23". Ogumienie 2,125-23. Ciśnienie powietrza przód 1,75, tył 2,25 bar.
Hubson napisał:
2. Jak jest w środku złożone koło (koronka czy śruty na smarze) ??
Jak we wszystkich Komarach kulki na smarze... można zastąpić łożyskami krytymi pompy wodnej od Skody 105(o ile dobrze pamiętam 6203)
Hubson napisał:
3. Jak jest zbudowana ośka ??
Ze stali... Jaśniej proszę....
Hubson napisał:
4. Jak się zakłada miseczki na ośkę ??
Jak powyżej...
Hubson napisał:
5.Czym najlepiej wypolerować aluminium , a konkretnie chodzi mi o dekiel od silnika (na błysk !)?
Specyfików jest wiele... Najlepiej drobny papier ścierny(wodny dla wygładzenia rys), potem pasta polerska(polecam SONAX do polerowania chromu i aluminium) i filc - na małych obrotach, żeby nie "przepalić", a na koniec fajne efekty daje staliwo(wata stalowa do czyszczenia i wygładzania drewna i m drobniejsza tym lepsza)...
Hubson napisał:
6. Z czego są zrobione tulejki pod zaciskami na kierownicy ? (jakie tworzywo)?
Jaśniej... o które "tulejki" dokładnie Ci chodzi bo nie ogarniam...
Hubson
Wysłany: Pon 19:33, 24 Maj 2010
Temat postu: Komar 2320 1966r.
Witam mam kilka pytań dotyczących tego komarka (2320 rocznik '66):
1. Jakie miał oryginalne opony (rozmiar) ?
2. Jak jest w środku złożone koło (koronka czy śruty na smarze) ?
3. Jak jest zbudowana ośka ?
4. Jak się zakłada miseczki na ośkę ?
5.Czym najlepiej wypolerować aluminium , a konkretnie chodzi mi o dekiel od silnika (na błysk !)
6. Z czego są zrobione tulejki pod zaciskami na kierownicy ? (jakie tworzywo)
A teraz z innej beczki:
Kto ma do sprzedania oryginalną blachę (osłonę gaźnikową) z otworem bliżej środka oraz tulejki te pod zaciskami na kierownicy ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin