FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Komar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
BoNes
Wysłany: Pon 8:15, 10 Maj 2010
Temat postu:
Nie no wiem, ale mam wszystko pozakładane i tak jakby brakuje 1mm żeby zębatkę docisnąć. Może śruba dam rade dokręcić.
GhoustDragon
Wysłany: Sob 23:24, 08 Maj 2010
Temat postu:
BoNes napisał:
Silnik to S38... w komarach innych nie było.
Wszystko w 100% oryginał.
No nie tak do końca...
W Komarach stosowano silniki typu: S-38; S-38B; S-38B4; S-38ZB4; S-38SH... Typoszereg ten sam, ale różniły się niuansami...
A co najważniejsze w pierwszych modelach Komara stosowano silniki SM2.
Co do zębatki zdawczej to powinien być jeszcze simmering...
BoNes
Wysłany: Sob 18:49, 08 Maj 2010
Temat postu:
Silnik to S38... w komarach innych nie było. Wszystko w 100% oryginał.
Tom
Wysłany: Pią 23:20, 07 Maj 2010
Temat postu:
cieżarki moga być nierówno. Ważne aby wyważenie było dobre. Jak sprawdzali i mówili ze jest ok to jest ok. Co do łożyska i zblokowania koła.. Kiedyś kupiłem niby oryginalny wałek zdawczy do Rometa Charta. Nowy oryginalny a okazał się inny. Za mało jakby był stoczony. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem z czym masz problem. W romecie 023 też kiedyś miałem podobny problem. Zobacz może wałek zdawczy jest inny?
BoNes
Wysłany: Pią 21:24, 07 Maj 2010
Temat postu: Skrzynia biegów, problem
Witam
Mam problem z kołem zębatym co się trzyma na śrubie i która jest przykręcana do karteru, mi pasuje że tam nigdzie nie powinno być podkładki (mam taką jakby wyjeżdżona "dziurę" w karterze, co jest spowodowane nie dokręceniem nakrętki i cała śruba się kręciła zamiast samej zębatki na śrubie) i właśnie z tego powodu muszę dać podkładkę, ale oryginalnie na moje oko tam nic nie powinno być, choć na schemacie są aż 2 podkładki.
Druga sprawa to łożysko wałka biegów, te pod zębatką zdawczą.
Powinno być tak : koło zębate > łożysko > tulejka > zębatka zdawcza > nakrętka i tu pojawia się problem, jak sobie tak patrzyłem to wygląda na to że jak dobije łożysko do końca to zblokuje koło zębate choć powinno się zatrzymać na wałku.
Jeszcze jedna sprawa. Na moje oko wał jest krzywy, widać że przeciwwagi nie są równe względem siebie (jedna wyprzedza drugą o jakieś 2mm), zawiozłem wał do warsztatu i mówili że jest prosty, to jest normalne ? no i te pasowanie łożysk... które trzeba wciskać na prasie, ahhhh
Pozdrawiam BoNes.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin