FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Junak
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 11:48, 15 Sie 2010
Temat postu:
Witaj
Wymiana zaworów i zakładanie uszczelniacza jest dobre dla prawdziwych fachowców. Dla normalnego zjadacza chleba i lajkonika podstawą musi być zrozumienie działania silnika Junaka i zjawisk w nim zachodzących.
Z pewnością odpowiedź moja jest silnie spóźniona , ale może uchroni to młodych posiadaczy Junaka...
Jak wszyscy za pewne wiedzą Junak to motocykl , który posiada suchą miskę olejową (wał nie tapla się w oleju) a zbiornik oleju mieści się za skrzynia biegów. Podczas długiego postoju, w skrajnych przypadkach nawet w ciągu nocy, olej przez pompę oleju ze zbiornika przedostaje się do komory spalania -naczynia połączone.
Po uruchomieniu silnika pompa nie potrafi odessać nadmiaru oleju do zbiornika oleju i dlatego nadmiar oleum przedostaje się poprzez pierścienie nad tłok. Zjawisko to, zwane również "porannym dymieniem" ustępuje po kilku minutach pracy. Aby temu zapobiec można założyć tzw" rurkę Jacota" lub dobre pierścienie tłokowe . Głównie chodzi o pierścień zgarniajacy.
No to spadam na wycieczkę.
Pozdrawiam krzycho_r
Gość
Wysłany: Wto 23:05, 10 Lip 2007
Temat postu:
wymien prowadnice zaworowe i daj uszczzelniacz na ssacy
gazik6
Wysłany: Śro 21:03, 16 Sie 2006
Temat postu: olej w komorze spalania:(:( prosze pomocy!!!
witam wszystkich junakowców
niestety mam duży problem:( na początku zaznaczam że, jestem samoukiem ale bardzo kocham mego junaczka;)problem tkwi:) w dostającym sie oleju do komory spalania:( wymieniłem tłok pierścienie i cylinder wszystko nówka! i dalej jak kopie w junkersika to na świecy mam duże zarzucanie olejem:( czy jest możliwe aby olej przedostawał sie przez zawory? sprawdzałem ich szczelność przy demontarzu i było oki:( nie wiem co jest grane
POMOCY:(
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin