FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Jawy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
GhoustDragon
Wysłany: Nie 21:00, 18 Kwi 2010
Temat postu: Re: Jawa 350
zyrafao 2 napisał:
Wiem ze jawa 350 ma siłe ale nonstop tam mi nawalał lewy tłok a ja tych jaw miałem koło 4, więc wiem
A jednak gówno wiesz... Nie tylko o Jawach, ale i o ortografii...
Co do prędkości to ja swojego TS wkręciłem do 180km/h... z tym, że stała z podniesionym tyłem, "zapiołem" 4 i gaz do oporu
W normalnej ekspoloatacji to max. 140(z górki 150).
BoNes
Wysłany: Nie 16:36, 18 Kwi 2010
Temat postu:
Jak ktoś naprawia tak i ma. Wsadzają ludzie chińskie części i się silnik psuje.
Dzieci przestańcie pitolić że tuningowaliscie ten silnik bo to gówno prawda, tak samo jak te wasze 200km/h. Jak Jawa pojedzie 150 to jest super wynik, i tak tyle nie ma gdzie jeździć !
We wszystkich tych sprzętach z okresu PRLu liczniki przekłamują !
Jawa jest motocyklem bardzo drogim w utrzymaniu, remont się liczy w tysiącach złotych a nie stówkach jak w komarku. Regeneracja wału to koszt 400, tłoki 100, szlif 100, łożyska 100.
Zaraz ktoś pewnie wyjedzie ze spalaniem, a wiec Jawa na trasie z palcem w tłumiku zejdzie poniżej 4 litrów na 100km.
Jedynym słusznym tuningiem to chyba moduł zapłonowy.
I jeszcze raz, dzieci ogarnijcie się z tymi prędkościami i "tuningiem"
///Nie odkopuj starych tematów (patrz na datę napisania tematu), bo to tylko bezsensowne nabijanie postów/
komarek
Dominic
Wysłany: Śro 15:30, 02 Wrz 2009
Temat postu:
Mój dziadek posiadał dawno Jawę 350 i opowiadał mi że nikomu nie polecał ich ponieważ psuło się w nich coś często, a gdy kupił Jawę 250 naprawiał ją tylko raz a miał ją na wiele lat... A co to twojego postu Tom to w rometach silniki Czeskie mają właśnie taki moment obrotowy że z najwększą łatwośćią wkręcają się na obroty, wiem ponieważ mój przyjaciel posiada ogara 200 z Czeskim silnikiem to w porównaniu do mojej WSK'i na starcie nie mam z nim szans lecz później go dopiero wyprzedzam
Lazari
Wysłany: Pon 23:10, 31 Sie 2009
Temat postu:
moja jawa po tuningu technicznym z 1 mnie przeważyła z gazu i złamałem sobie obojczyk xD Jawy są spoko tylko trochę chlają sobie :]
zyrafao 2
Wysłany: Pon 8:39, 05 Cze 2006
Temat postu: Jawa 350
Wiem ze jawa 350 ma siłe ale nonstop tam mi nawalał lewy tłok a ja tych jaw miałem koło 4, więc wiem
Tom
Wysłany: Sob 22:32, 20 Sie 2005
Temat postu:
Ostatnio miałem okazje naprawiac ogara 200 z silnikiem czeskim. Jak go zrobiłem to ten ogarek tak wyrywał jak głupi! do mojego rommeta ogara 205 to jest maszyna. bardzo szybko wchodził mi na obroty. Czy te silniki maja taki moment obrotowy standardowo czy on był troszke podrasowany? Niewiem bo tylko raz jeździłem na takim silniku
zyrafao2
Wysłany: Sob 9:21, 20 Sie 2005
Temat postu: jawa 350
Niepolecam nikomu Jawy 350 jest
przej*****
jak ci pujdzie lewy tłok i ine zeczy miałem jawe 350 i sie przekonałem a teras mam jawe 50 i to pinkole
Pilnuj się ze słownictwem- masz
ostrzeżenie
/komarek
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin