FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Tuning techniczny
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Motocykle
----------------
WSK
Jawa 175
MZ
Jawy
SHL
Enduro
WFM
Junak
Wasze maszyny
Motorowery
----------------
Romet ogar 205
Komar
Motorynka Romet Pony
Skuterki
Jawa 50 Mustang
Simsonki
Romet ogar 200
Wasze maszyny
Tuning
----------------
Tuning Wizualny
Tuning techniczny
Wasze propozycje
----------------
Wasze propozycje
Giełda
Regulamin forum
----------------
Zasady obowiązujące na forum
Ogłoszenia
----------------
OGŁOSZENIA!
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
krzysiumoto999
Wysłany: Pią 10:56, 09 Mar 2012
Temat postu:
ZNAM GOŚCIA KTÓRY Z SIMSONA 50CM ZROBIŁ 110 WIĘC TO TEŻ PEWNIE SIĘ UDA
MOŻESZ TEŻ PRZECZYŚCIĆ GAŹNIK W BENZYNIE CO DA DUŻY EFEKT NA ODPALANIE I PRZYŚPIESZENIE
karol1512
Wysłany: Czw 20:51, 30 Cze 2011
Temat postu: Tuning mechaniczny motorynki
Witam !
Wiem że są do motorynki części tuningowe takie jak cylindry o zwiększonej pojemności i właśnie w tym pości chciałem napisać o moim pomyśle. Posłużę się przykładem ,np. w simsonie zwiększenie pojemności wiąże się z zmianą tłumika lub go przerobieniem i kilkoma innymi rzeczami. ja chciałem się zająć tłumikiem a konkretnie kolankiem ponieważ z tego co mi wiadomo ludzie nie robią tuningowych tłumików do rometa. Ale taką przeróbka kolanka może się zająć każdy. Chodzi o jego skrócenie. A konkretnie gdy wsadzimy tłumik na kolanko i zaznaczymy miejsce markerem na kolanku tam gdzie się kończy tłumik. Potem od tego miejsca odmierzamy 2-3 cm i odcinamy kawałek kolanka. Zapewni to krótsza droge spalin i powietrza, co powinno poprawić osiągi. Co o tym sądzicie ?
Drugą rzeczą jest wypolerowanie lub przejechanie papierem ściernym kanał wydechowy co może zmniejszyć osadzanie się spalin.
Trzecią rzeczą jest coś pewnego co da na pewno zadowalający efekt czyli remont. Wymiana łożysk, wału jeżeli maci jakiś luz oprócz tego na korbowodzie, no i jakiś części zużytych takich jak tarcze sprzęgłowe czy nawet jakieś inne drobiazgi.
Proszę komentować, pochwalać i podawać nowe propozycje.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin