Forum  Strona Główna



 

CO WIECIE NA TEMAT TUNINGU SILNIKA JAWKI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Tuning techniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SEBA




Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Śro 23:24, 01 Mar 2006    Temat postu: CO WIECIE NA TEMAT TUNINGU SILNIKA JAWKI

Piszcie co wiecie na temat tuningu silnika jawy 50 mustang . To każdy na tym skorzysta . OGAR 200 RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rotmanka 10km od Gdańska

PostWysłany: Wto 17:55, 16 Maj 2006    Temat postu:

ogar 200 niejest wcale taki brzydki. Chyba ąłdniejszy od simsona. Tuning. zdejmujesz gaźnik i sprawdzasz jakie masz kolanko. Czy z okrągłym otworem czy z kwadratowym. A tym kwadratowym jest duzo lepsze. mozna równiez roziwiercic przelot gaźnika od strony filtra powietrza i dysze zminic na wieksze. Plan głowicy duzo daje. Mozna dorobic kolanko od cylindra do axnika od wski 125. Silnik wtedy wkreca sie na 8tys obr/min! Przyspieszenie jest praktycznie takie samo jak w wsce 125. Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GhoustDragon




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zawiercie/SZA/

PostWysłany: Pon 20:23, 16 Lis 2009    Temat postu:


Tom napisał:
Mozna duzo wyciagnąc ztego silnika. oczywiscie kosztem zuzywalnosci i paliwa Very Happy

I żywotności silnika... Pamiętajmy, że im większa moc z pojemności tym silnik bardziej "wysilony", a co za tym idzie krótszy jego żywot...

Bodajże w lipcowym numerze ŚM z 2000r. T. Sałek opisywał dokładnie jakie modyfikacje zrobić, żeby silniczka za szybko nie wykończyć i mieć trochę frajdy z jazdy.

Jakby byli chętni to zeskanuję i wrzucę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoNes




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 8:50, 19 Kwi 2010    Temat postu:

Silnik 023 oryginalnie zdławiony na rynek polski.
-dłuższe kolanko
-mniejszy otwór w króćcu ssącym
-tłok 3 pierścienie
Wstawiamy podkowę i wystarczy...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenkamil




Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:28, 30 Maj 2010    Temat postu:

Popieram BONESA wystarczy szyjka gaźnika z większym otworem czyli oryginalna czeska , skrucić kolanko o 6 cm , większe dysze w gaźniku , tłok na 3 pierścienie i polecał bym 3 szlif cylindra i założenie zębatki przedniej 14 zębów i jawka śmiga 70 km/h albo i więcej simsony nie mają wtedy szans. Sam zrobiłem to co napisałem i naprawdę idzie jak burza mocny zrywny szybki polecam te przeróbki pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Tuning techniczny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin